A Facebook napjaink leginkább használt közösségi média felülete. A statista.com 2020 októberi adatai szerint több mint 2.7 milliárd felhasználóval világszerte. A demográfiai adatok szerint minden korosztály aktívan használja ezt a felületet, így üzleti céljainkat és a potenciális ügyfélkört szem előtt tartva bármilyen korosztályt elérhetünk Facebook marketing segítségével.
Üzleti céljaidtól függően tökéletes platform mind B2B, mind B2C értékesítésre. A kiválasztott célcsoportot nemcsak a demográfiai adatok (nem, kor, nyelv, bevétel, családi állapot, foglalkoztatottság), hanem érdeklődési kör alapján is elérhetjük célzott üzenetekkel. Ezen felül, vagy éppen a fentebb említettek kombinációjaként pedig lakhely vagy tartózkodási hely szerint is tovább finomíthatjuk a célzott közönséget, vagy esetleg csak olyanokat célozhatunk akik egy adott országba, városba átutazóként tartózkodnak.